بنیتز : باید سطح بازیمان را حفظ کنیم
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

رافا بنیتز معتقد است اگر تیمش سطح بازی خود را همچون بازی دیشب برابر نورشلند ادامه دهد ، هر چه بخواهند می توانند برنده شوند.
 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، رافا بنیتز سرمربی اسپانیایی چلسی که توانست شب گذشته نخستین پیروزی خود را با تیم چلسی بدست آورد در مصاحبه ای پس از شکست نورشلند گفت :" اگر ما نتیجه با 1-0 یا 2-1 برنده می شدیم شاید بازیکنان در فکرشان کمی افسوس می خوردند. اما اکنون می توان دید آنها خوشحال نیستند اما احساس می کنند که امروز کارشان را خوب انجام داده اند. این نشان می دهد که آینده خوبی خواهیم داشت."


رافا ادامه داد :" بازی بین شاختار و یوونتوس از دست ما خارج بود، پس ما تنها کار خودمان را کردیم و به عنوان مربی باید واقعا از عملکرد تیم راضی باشم. 32 موقعیت ، 18 موقعیت در محوطه جریمه و شش گل و شانسهای دیگر. شما باید مثبت فکر کنید اما باید واقع بین هم بود و حذف ما نا امید کننده بود چرا که نمی توانیم در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهیم."


وی گفت :" همیشه برنده شدن مهم است اما بیشتر از برنده شدن راه و روش بردن است و ما شخصیت ، تعهد و بازی خوب را دیدیم. همه چیز به آنها بستگی دارد. من مطمئنم با بازی کردن در سطحی که امروز بازی کردیم، به هر آنچه بخواهیم می رسیم ، اما باید از بازی بعدی شروع کنیم."


رافا همچنین درخصوص بازگشت تورس به گلزنی با به ثمر رساندن 2 گل در بازی دیشب، گفت :" تیم بازی خوب و متعهدانه ای انجام داد و من قبلا گفتم که اگر تیم خوب بازی کند، تورس گلزنی خواهد کرد."


وی اضافه کرد :" دیروز من او را در تمرین نگاه می کردم و او کمی با اعتماد به نفس بیشتری کارش را می کرد و امروز او خوب بود و تیم نیز کمکش کرد، چرا که ما فوتبال خوبی بازی کردیم. تورس تعهد و کیفیت خود را نشان داده است و اگر بتواند در همین سطح بازی کند، گلهای دیگری هم خواهد زد."


بنیتز درباره حضور تیمش در جام یوفا نیز گفت :" اگر در جام یوفا برنده نشوید مهم نخواهد بود ، اما تیمی به مرحله نیمه نهایی یا فینال برسد می خواهد برنده شود ، ما هم باید ببینیم تا کجا می توانیم پیش برویم. همه رقابت ها برایمان مهم است و ما تلاشمان را خواهیم کرد تا برنده شویم، البته اگر بتوانیم ."



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 108523
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12